Saturday, October 1, 2011

Antivirus...

Antivirus..

Antivirus-ul este cel mai important program de protectie dintr-un pc, daca nu il 
ai in pc s-ar putea sa va treziti cu niste erori pe ecran, va sunt furate conturile sau
va intrebati de ce merge pc-ul greu..

Pentru inceput as recomanda cele mai lite antivirusuri care au si firewall inclus
Am sa fac si un top 5 sa 
va dati seama care sunt:


1. Sunbelt VIPRE Antivirus Premium  4.0.4194

Antivirus-ul care ar fi cel mai mic si mai sigur. Are si firewall inclus si 
se misca destul de repede..iar licenta este pe toata viata
Atentie!!! 
Il instalati trial adica nu bagati niciun serial nimica,
il lasati sa fie 30 de zile..
Dupa ce l-ati instalat, click sus pe help> registration
introduceti la key: 00000-00000-00000-00000-00000
dati ok si va cere password, puneti: 
DVd6YdLjyw+/fQ6qomeFSo3N8heyuWWn42iqgQVNzks15Y2juHjwNg==

Il descarcati de aici



2. ESET Smart Security sau ESET NOD32 v.6 RC

Puteti descarca versiunile de ESET  v. 6 RC de aici
Parola arhivei: fabricadesetari 

Activati trial pentru 30 de zile, 
descarcati acest patch de aici
dati restart la calculator si inainte sa se incarce windowsul
apasati F8 petru a intra in savemode
dupa ce ati intrat instalati patchul si dati restart
veti avea licenta nelimitata 



3. Kaspersky Anti-Virus 2012 12.0.0.374

Pe Kaspersky eu l-as pune in top cele mai sigure si mai bune antivirusuri.
Are foarte mare protectie la virusi si la firewall..pe asta trebuie sa il aveti 
doar daca aveti un pc dual core si minim 2Gb ram..

Il descarcati de aici trial


4. Norton Antivirus 2010

L-am folosit foarte mult timp si chiar am fost foarte multumit de el..
Nu as recomanda norton 2011 sau 2012 findca sunt un pic mai greoaie 
din punctul meu de vedere..

Il descarcati de aici


5.  Avira AntiVir Premium 2009

Pe acesta as putea sa zic ca l-am avut putin timp pus pe calculator 
Se misca un pic mai greu fata de restul dar si el la randul lui ofera protectie foarte mare
Il descarcati de aici



6 comments:

  1. merci. al meu chiar e expirat acum 221 zile

    ReplyDelete
  2. wow..Dar e ceva timp de atunci..sper sa iti foloseasca.
    sa incerci ESET ca e super meserias
    merge blana

    ReplyDelete
  3. kaspersky internet security rulzzz!!!!

    ReplyDelete
  4. da dar pt pc-uri slabe merge unul mai lite..

    ReplyDelete
  5. sal ce mai faci am o intrebare de ce nu mai merge userul si parola la eset?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nici la mine nu merge deloc nu stiu ce se intampla pana acum a mersssssssss

      Delete

Spune-ti parerea